Ułatwiamy codzienną pracę księgowości poprzez automatyzację wielu czynności
Dodatkowe możliwości i nowoczesne rozwiązania
Środki trwałe VULCAN to moduł dodatkowy programu Finanse VULCAN. Sprawdź co zyskujesz dzięki temu dodatkowi!
Wiele funkcji i nowoczesnych możliwości
Środki trwałe VULCAN są częścią chmurowego Zintegrowanego systemu VULCAN. Poznaj jego możliwości i przekonaj się jak ułatwia on codzienną pracę całej jednostki!
Ewidencja majątku podległych jednostek
Środki trwałe VULCAN to moduł dodatkowy systemu Finanse VULCAN.
Pozwala na prowadzenie kartotek środków trwałych, tworzenie planów amortyzacyjnych, naliczanie odpisów oraz automatyczne sporządzanie dokumentów księgowych. Moduł umożliwia też tworzenie różnorodnych zestawień środków trwałych oraz drukowanie różnych rodzajów dokumentów.
Program jest dostępny w ramach pakietu Przedszkole Optivum I.
Ułatwienie pracy księgowości
Moduł Środki trwałe VULCAN jest bezpośrednio powiązany z aplikacją Finanse VULCAN. Umożliwia to automatyczne księgowanie operacji na kontach księgowych przypisanych do konkretnych środków trwałych, bez konieczności osobnego wprowadzania tych samych danych do obu aplikacji. Takie rozwiązanie pozwala zaoszczędzić czas oraz umożliwia przeglądanie dokumentów księgowych bezpośrednio z modułu Środki trwałe VULCAN.
Szybkie wypełnianie kartotek środków trwałych
Moduł pozwala na skopiowanie danych z faktury zakupu bezpośrednio do kartoteki środka trwałego i automatycznie wypełnia część danych. Środki trwałe VULCAN pozwalają na prowadzenie kartotek środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych. W kartotekach możliwe jest wystawianie niezbędnych dokumentów związanych z operacjami przeprowadzanymi na majątku, takimi jak: przyjęcie, modernizacja, zmiana stawki amortyzacyjnej, naliczenie amortyzacji, odłączenie składowej, likwidacja środka trwałego.
Automatyczne naliczanie amortyzacji
Odpisy amortyzacyjne naliczane są automatycznie, zgodnie z przyjętą metodą: liniowo, degresywnie, jednorazowo. Środki trwałe VULCAN pozwalają też na wycofanie operacji naliczenia amortyzacji. W aplikacji możliwe jest również wygenerowanie planu amortyzacji dla każdego ze środków trwałych – na cały okres użytkowania.
Oferujemy pomoc przy wdrożeniu systemu oraz szeroką ofertę wsparcia użytkownika systemu. To Ty decydujesz która z metod będzie dla Ciebie najlepsza:
Pozostałe formy wsparcia
- Warsztaty zamknięte dla Twojej placówki w formie online i stacjonarnej - pomożemy w rozwiązywaniu Twoich indywidualnych problemów w pracy z aplikacją.
- Bieżący dostęp do Centrum Obsługi Klienta.
- Kongresy - poznaj kalendarz kongresów.
- Konsultacje z trenerem (spotkanie z trenerem VULCAN w formie zdalnej lub stacjonarnej).
- Dostęp do opisów aktualizacji programów na stronie internetowej oraz bezpośrednio na Platformie VULCAN.
- Pokazy zmian aplikacji – zapisz się do naszego newslettera, abyśmy mogli informować Cię o nich i zapraszać na pokazy.
- Szkolenia z ekspertami VULCANA: Kompendium wiedzy prawnej, Innowacyjna szkoła, E-obywatel.
Wymagania techniczne
Wymagania sprzętowe
Minimalne
- procesor: Intel Core i3
- pamięć operacyjna RAM: 2 GB
- rozdzielczość monitora: HD
- łącze internetowe: 2.0 Mb/s
Zalecane
- procesor: Intel Core i5
- pamięć operacyjna RAM:4GB
- rozdzielczość monitora: Full HD
- łącze internetowe: 2.0 Mb/s
Wymagania programowe
Minimalne
- system operacyjny: Windows 10/64 bit
- przeglądarka: najnowsza wersja: Google Chrome, FireFox, Edge, Opera
Zalecane
- system operacyjny: Windows 10/64 bit
- przeglądarka: Google Chrome, najnowsza wersja
Masz pytania? Chcesz zamówić program?
Aby dowiedzieć się więcej o programie lub złożyć zamówienie prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta VULCAN lub o wypełnienie formularza.